Logo

As mai vrea sa stiu...

I. Cat de sigura este transmisia video de la gradinita? Exista posibilitatea ca aceasta sa fie vazuta si de persoane neinregistrate?
R. Accesul La Gradi este permis numai utilizatorilor inregistrati. Transmisia video este securizata printr-un sistem complex de parole si drepturi de acces.

I. Daca sunt utilizator, pot sa vad transmisii din orice gradinita?
R. Nu. Orice utilizator inregistrat are acces numai la transmisiile video din gradinita la care se afla copilul sau.

I. Sunt bunicul / o ruda a copilului. Pot sa ma inregistrez?
R. Da, dar numai cu acordul scris al parintelui sau al tutorelui legal.

I. Ma deplasez frecvent in afara localitatii de domiciliu. Pot sa intru La Gradi de oriunde?
R. Da. LaGradi.ro poate fi accesat de la orice calculator conectat la internet.

I. Pentru a avea acces la transmisia video trebuie sa instalez vreun program pe calculatorul meu?
R. Nu. Este nevoie numai de o conexiune la internet. Vizualizarea activitatii de La Gradi se realizeaza direct din site-ul www.lagradi.ro.

I. Daca la gradinita copilului meu se instaleaza LaGradi.ro, voi fi obligat sa ma abonez?
R. Nu. Abonarea la serviciul LaGradi.ro este optionala. Parintii care nu doresc sa beneficieze de acest serviciu nu vor suporta costuri suplimentare fata de cele uzuale in relatia cu gradinita.

I. Voi incheia un contract cu gradinita sau cu furnizorul de servicii?
R. Ca si utilizator inregistrat vei incheia un contract direct cu furnizorul de servicii.

I. Care este perioada pe care o sa inchei contractul?
R. Contractul va fi incheiat pe o perioada de 6 luni si va fi reinoit automat daca nicio parte nu solicita rezilierea.

I. Pot sa ma conving de calitatea transmisiei de LaGradi.ro inainte de a deveni utilizator inregistrat?
R. Da. Orice parinte care doreste sa devina utilizator inregistrat beneficiaza de 3 zile de acces gratuit pentru a se convinge de calitatea serviciului.

I. Pe perioada vacantelor gradinita este inchisa. Voi plati contravaloarea serviciului?
R. Nu. Perioadele de vacanta vor fi exceptate de la plata.

I. Tarifele sunt exprimate in euro. Ce valoare va avea factura?
R. Valoarea facturii va fi exprimata in lei, la cursul oficial al BNR din ziua facturarii.

I. Unde voi plati factura?
R. Factura va fi achitata in contul bancar al furnizorului de servicii.

I. Ce se intampla daca uit sa platesc?
R. Daca intr-o luna nu ati efectuat plata serviciului, contul dumneavoastra va fi suspendat temporar pentru neplata. Veti fi anuntat prin email de aceasta situatie. In momentul efectuarii platii, contul va fi reactivat.

Mai departe